10. astea (2023/03/27 eta 2023/03/31) ikasgelan egin dena
2023/03/27
- Blogeko ARRAY datu-mota artikulutik abiatuta kontzeptu hauek ikusi ditugu:
- DEFINIZIOA [berriro azaldu dugu]
- ESKEMA [berriro azaldu dugu]
- DATU-MOTA SORTZEN [berriro azaldu dugu]
- ERAGIKETA: IRAKURKETA-IDAZKETA ETA ESLEIPENA [berriro azaldu dugu]
- LAN EGITEKO BALIABIDEAK:
- 01 Prozesaketa (osorik prozesaketu), arrayaren elementu guztiei prozesu jakin bat aplikatu (ikus 01_Prozesaketa.pas programa). Klasean adibide bat egin dugu: array bat datuz bete eta array horren edukia erakutsi
- 02 Bilaketa, arrayaren elementu guztien artean elementu jakin baten posizioa zehaztu (ikus 02a_BilaketaLineala.pas programa eta 02b_BilaketaLineala.pas programa)
- 03 Minimoa, arrayaren baliorik txikienaren posizioa zehaztu (ikus 03_Minimoa.pas programa)
- 04 Maximoa, arrayaren baliorik handienaren posizioa zehaztu (ikus 04_Maximoa.pas programa)
- 05 Txertaketa, arrayaren iNon posizio ezagun batean elementu berri bat txertatu (ikus 05_Txertaketa.pas programa)
- 06 Ezabaketa, arrayaren iNon posizio ezagun batean dagoen elementua ezabatu (ikus 06_Ezabaketa.pas programa)
- 06 Hainbat ezabaketa, arrayaren baldintza bat betetzen dituzten elementuak ezabatu. Bi algoritmo hauek ikusi, 06a gomendatzen da 06b zailagoa delako:
- 06a_HainbatEzabaketa.pas (array laguntzaile baten bitartez)
- 06b_HainbatEzabaketa.pas (elementuak banan-banan ezabatu) [hau ez ikasi]
- 07 Sailkatzea edo ordenatzea, ikusi baina ez ikasi [hau ez ikasi]
- 08 Bilaketa bitarra array sailkatu/ordenatu batean, ikusi baina ez ikasi [hau ez ikasi]
- ARRAY BAT ITZULTZEN DUEN AZPIPROGRAMA: FUNTZIO EDO PROZEDURA
- ARRAY KONSTANTEAK, adibidez:
- AUTOEBALUAZIO ariketa (entregatze-data: apirilaren 16a): 9. astea | izenak eta kalifikazioak
2023/03/31
- 3. kontrola proiektuarekin lotuta dago, proiektua zertan den azaldu dugu:
- (AZP-1) Proiektua: jorratu beharreko ibilbidea
- (AZP-2) Proiektua: jorratu beharreko ibilbidea
- (AZP-3) Proiektua: jorratu beharreko ibilbidea
- Unitateak sarreraren bitartez ondoko hauek ikusiko ditugu: [hau laborategian ikusita daukagu]
- Unitate bat zer den,
- nola erabiltzen den eta
- nola sor daitekeen
- Bi eta hiru dimentsiotako arrayak:
- 10. astea | izen, abizen eta noten taula bi dimentsioko taula batekin lan egiten
- 10. astea | Errusiar Biderketaren Metodoa programatzen ariketa: hainbat errenkada eta beti zutabe bi
- 10. astea | XYZ aretoaren tenperaturak ariketan ikasgela baten eredua lortzen da hiru dimentsiotako array bati esker, bolumen horren puntu bakoitzean tenperatura bat neurtu eta biltegitzen da. Hitzezko azalpena bideo honen bukaera aldera ematen da
- 10. astea | itsas-bataila (I) ariketa eta 10. astea | itsas-bataila (II) ariketa: unitate batek ematen duen zerbitzua azaldu, eta unitate batek ezkutatzen duena azaldu [unitatea bat erabiltzen da]
- Array konstante baten definizioa eta adibidea:
- Array konstante bat nola deklaratzen den gogoratu (ARRAY KONSTANTEAK)
- 10. astea | NAN baten letra kalkulatu ariketaren soluzioa array konstante batean oinarriten da
- Array ordenatuak eta elementu desberdineko arrayak:
- 9. astea | bilaketa sekuentzialaren aplikazio bat arrayan elementu desberdinak gordetzen, elementu berria jasotzean frogatu lehendik ez dagoela
- 10. astea | mediana eta batezbestekoa ariketaren soluzioan derrigorrezkoa da arraya ordenatuta egotea
- ARRAY datu-mota kontzeptuarekin jarraituz 10. astea | bi array paralelo ariketa aztertu dugu: Erregistroen sarrera bezalako ariketa izan da
- Datu-motak eta azpiprogramak artikuluan laburbiltzen da zein datu-motakoa izan daitekeen azpiprograma batek itzultzen duen emaitza
- Datu-motak Pascal lengoaian gogoratu ondoren, Erabiltzailearen datu-motak artikuluaren hasiera aipatu dugu (1. urratsa: Datu esanguratsuen aukeraketa)
- Blogeko RECORD datu-mota artikulutik abiatuta kontzeptu hauek ikusi ditugu:
- DEFINIZIOA
- ESKEMA
- DATU-MOTA SORTZEN
- ERAGIKETAK: IDATZI-IRAKURRI ETA ESLEIPENA
- ERAGIKETAK: KONPARAKETAK
- ERREGISTROAK ETA BEKTOREAK:
- Erregistrodun bektorea
- Bektorea duen erregistroa
- ERREGISTROEN ERREGISTROAK [astelehenenan]
- PARAMETRO IZATEAN JOKAMOLDEA [astelehenenan]
- ERREGISTRO BAT ITZULTZEN DUEN AZPIPROGRAMA: FUNTZIO EDO PROZEDURA [astelehenenan]
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina