Datu-mota | Formatua | Balio kopurua 2N | Balioen heina edo barrutia |
ShortInt | 8 bit (+ eta -) | 256 | -128..127 |
Byte | 8 bit (+) | 256 | 0..255 |
SmallInt | 16 bit (+ eta -) | 65536 | -32768..32767 |
Integer Integer | 16 bit (+ eta -) 32 bit (+ eta -) | 65536 4294967296 | -32768..32767 -2147483648..2147483647 |
Word | 16 bit (+) | 65536 | 0..65535 |
LongInt | 32 bit (+ eta -) | 4294967296 | -2147483648..2147483647 |
Goiko taula aintzakotzat harturik ondoko bi ariketak egin:
Ariketa_1:
INTEGER datu-motak 2 byte har ditzan, zure programan {$MODE TP} konpilazio-direktiba idatzi eta ondoko hau egin:
iSegundo kopuru handi bat teklatuz irakurri, non iSegundo aldagaia INTEGER datu-motakoa den. Irakurritako denbora pantailaratu orduak-minutuak-segundoak bezala(hiru balioetatik bat edo beste zero balitz, ez da pantailaratu beharko).
iSegundo kopuru handi bat teklatuz irakurri, non iSegundo aldagaia INTEGER datu-motakoa den. Irakurritako denbora pantailaratu orduak-minutuak-segundoak bezala
{-----------------------------------------------------------------
Behartu INTEGER datu-motak 2 byte hartzera.
------------------------------------------------------------------}
program SegundoenKopurua_INTEGER;
{$MODE TP}
var
iSegundo: integer;
Ariketa_2:
liSegundo kopuru erraldoi bat teklatuz irakurri, non liSegundo aldagaia LONGINT datu-motakoa den. Irakurritako denbora pantailaratu egunak-orduak-minutuak-segundoak bezala (hiru balioetatik bat edo beste zero balitz, ez da pantailaratu beharko).
{-----------------------------------------------------------------
INTEGER datu-motak 2 byte edo 4 byte hartuko ditu.
LONGINT datu-motak beti 4 byte hartuko ditu memorian.
------------------------------------------------------------------}
program SegundoenKopurua_LONGINT;
var
liSegundo: longint;
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina