2023(e)ko urtarrilaren 29(a), igandea

1. astea | segundoen kopuruak








Datu-motaFormatua Balio kopurua 2N  Balioen heina edo barrutia
ShortInt
8 bit (+ eta -)
256
-128..127
Byte
8 bit (+)
256
0..255
SmallInt
16 bit (+ eta -)
65536
-32768..32767
Integer
Integer
16 bit (+ eta -)
 32 bit (+ eta -)
65536
4294967296
-32768..32767
-2147483648..2147483647
Word
16 bit (+)
65536
0..65535
LongInt
32 bit (+ eta -)
4294967296
 -2147483648..2147483647 



Goiko taula aintzakotzat harturik ondoko bi ariketak egin:






Ariketa_1:




INTEGER datu-motak 2 byte har ditzan, zure programan {$MODE TP} konpilazio-direktiba idatzi eta ondoko hau egin:
iSegundo kopuru handi bat teklatuz irakurri, non iSegundo aldagaia INTEGER datu-motakoa den. Irakurritako denbora pantailaratu orduak-minutuak-segundoak bezala (hiru balioetatik bat edo beste zero balitz, ez da pantailaratu beharko).


{-----------------------------------------------------------------
Behartu INTEGER datu-motak 2 byte hartzera.
------------------------------------------------------------------}
program SegundoenKopurua_INTEGER;
{$MODE TP}

var
iSegundo: integer;






Ariketa_2:




liSegundo kopuru erraldoi bat teklatuz irakurri, non liSegundo aldagaia LONGINT datu-motakoa den. Irakurritako denbora pantailaratu egunak-orduak-minutuak-segundoak bezala (hiru balioetatik bat edo beste zero balitz, ez da pantailaratu beharko).


{-----------------------------------------------------------------
INTEGER datu-motak 2 byte edo 4 byte hartuko ditu.
LONGINT datu-motak beti 4 byte hartuko ditu memorian.
------------------------------------------------------------------}
program SegundoenKopurua_LONGINT;

var
liSegundo: longint;



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina