1. astea (2023/01/23 eta 2023/01/27) ikasgelan egin dena
2023/01/23
- eGela plataforman sartu gara eta bere barneko informazioa nola antolatzen den ikusi dugu
- eGela plataforman sarturik BALIABIDEAK izeneko fitxan Dev-Pascal konpiladorea dago eta bertatik jasota etxeko ordenagailuan instalatu beharko duzu
- https://informatika-2022-23.blogspot.com/ blogaren artikuluak bi multzotan daude banaturik une honetan:
- Abenduko artikuluetan informatikaren gai orokorrak lantzen dira
- Urtarrileko artikuluak "Informatika" irakasgaiari lotuta daude
- https://informatika-2022-23.blogspot.com/ blog hau ardatzat harturik irakasgaiaren aurkezpenari ekin diogu:
- albistea etiketadun artikuluak aipatu besterik ez dugu egin
- Ikasketa bektorea, Ordutegiak, Egutegia eta Ikaskuntza-gida artikuluak ikusi ditugu
- Irakasgaiaren ebaluazioa artikulua astiro azaldu dut
- Irakasgaiaren ebaluazioa artikuluarekin lotuta dagoen Ebaluazio jarraitua %30a eta azterketa idatzia %70a blog-sarrera erakutsi dut
- Urtez urteko Errendimenduaren bilakaera azaldu dugu
- Ikasteko prozesuaren kostua grafikoa azaldu dugu
- Tutoretzak zer diren eta nire bulegoa non dagoen adierazi dugu
- Ikasteko egunak... izeneko artikuluarekin bukatu dugu lehen eskola
Hemendik aurrera asko ikasi eta zeozer behar izanez gero hemen naukazue:
P3B59 bulegoaren kokapena, irudia handiago ikusteko bere gainean klikatu |
2023/01/27
- Praktikako blogetan argitaratuta dagoen Konpiladorearen ingurunea izeneko artikulua berrikusi dugu, azpimarratuz ingurunea egokitu behar dugula options > environment options > misc. bidea jarraituz
- Lengoaia ikasteko lehen urratsak artikulua jarraituz ondokoak ikusi ditugu:
- Programazio-lengoaia batek oinarrizko zenbait elementu (token) ditu
- 1. Hitz erreserbatuak. Adibidez: begin, end, program, div, integer, real
- 2. Ikur bereziak eta sinboloak. Adibidez: + (batuketa), := (esleipena), > (alderaketa)...
- 3. Identifikadoreak:
- 3.1 Identifikadoreak estandarrak. Adibidez: writeln, readln, integer, real
- 3.2 Erabiltzaileak aukeratutako identifikadoreak. Adibidez: iAltuera, rMasa_3
- Programa baten egitura
- Programa bat editatzea, konpilatzea eta exekutatzea [Azp1] [Azp2] [Azp3]
- 4. Konstanteak
- 5. Aldagaiak
- 6. Esleipena
- 7. Iruzkinak
- Datu-mota kontzeptua
- Zistertarren zenbakitze-sistema Erdi Aroan artikulua gain-gainetik aipatu dugu eta zuk patxada gehiagorekin irakurriko duzu
- Arbela erabiliz, INTEGER datu-mota artikulutik abiatuta ondoko kontzeptuak ikasi ditugu:
- ZENBAKIAREN KONTZEPTUA
- Zenbatu
- Neurtu
- ZENBAKIEN OINARRIZKO TEOREMA (astelehenean)
- Zenbakien Sistema desberdinak (astelehenean)
- Bit-en taldekatzeak (astelehenean)
- ZENBAKI OSOEN DATU-MOTAK (astelehenean)
- Zenbaki osoen heinak (Integer datu-mota berezitxoa da) (astelehenean)
- Zenbaki osoen eragile aritmetikoak (astelehenean)
- Zenbaki osoen erlaziozko eragileak (astelehenean)
- ZENBAKI OSOEN IRTEERAKO FORMATUA (astelehenean)
- ZENBAKI OSOA TEKLATUAREN BITARTEZ IRAKURRI (astelehenean)
- PARAMETRO IZATEAN JOKAMOLDEA (honek aurrerago garrantzia izango du)
- ADIBIDEAK (aipatzea besterik ez dugu egingo)
- eGela-autoebaluazioa: Ikusitako Lengoaia ikasteko lehen urratsak artikuluaren 6. Esleipena izeneko atala gogoratuz, Autoebaluazioa: Esleipen agindua ikasten (I) zeregina egin
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina